Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pm22

Na psano jako dobre, zajimave obraty.

Ale nevidim zadne doporuceni, stanovisko ci zaver. . Cili, trening  krasorecneni, coz je typice, pro nove se rodiciho "intelektuala", zrejme studenta neceho, rozumejiciho vsemu ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
25.2.2012 19:02

pgjed

Jiný pohled.

Současný výkon naší ekonomiky je jednoznačně pozitivně (přes řadu možných výhrad) ovlivněn členstvím v EU a existencí eurozóny. Tvrdí-li pan Ábelovský, že smlouva nic pozitivního nepřináší, zjevně ji nečetl. Je to jednoznačně krok správným směrem od rozhazovačného rtozpočtového komunismu levičáků ke konzervativnímu odpovědnému hospodaření. Byť není dokonalý a bude nutné jej ještě zpřísnit, je v našem zájmu tento krok podpořit. Nečasovo jednání je schizofrenní. Neměl-li v úmyslu dohodu podepsat, proč přes odpor všech konzervativních ekonomů páčil z ČNB 38 miliard napůjčku na sanaci defic itů?  ;-D Rv

0/0
17.2.2012 15:00

abel

Re: Jiný pohled.

Výkon ekonomiky rozhodně přerozdělování nezvyšuje. Pokud toto nepochopíte, tak nemůžete být kompetentní v diskusi.

+1/0
19.2.2012 16:26

marek.voksay,blogidnes

Výborně napsáno pane kolego .....

s dovolením : http://www.petice24.com/ne_podpisu_smlouvy_o_rozpotove_unii

+2/0
16.2.2012 17:44

abel

Re: Výborně napsáno pane kolego .....

Děkuji.

0/0
17.2.2012 18:20

Martin Procházka

Jak víte, co je v zájmu milionů?

Všimněte si, že jádro odpůrců evropské integrace tvoří klausovští ekonomové, kteří žádný byznys nikdy nedělali (Klaus se motá v politice, Singer a spol. z ČNB - měl by jste je správně vyloučit z diskuse pro podjatost, podobně, jako se snažíte zpochybnit Svěráky za přijímání grantů, tady je to existenciální otázka; Petr Mach- kdysi ředitel CEP, dnes ani nevím, co dělá, také velmi dalek jakékoliv činnosti v reálném hospodářství. Naše VŠE, kde najdeme vyloženě protievropský sentiment a neotřesitelnou víru (skutečně jenom víru) v rozpad eura, protože je to nějak in, ale který se podivně rychle vytrácí při kontaktu s praxí, neboť firmy, pro které pracujeme, žijí v tom prostředí, které EU vytvořila, potřebujeme jeho stabilitu a je to náš zájem, protože všichni jsme fakticky uplaceni blahobytem.

V zájmu mém jako daňového poplatníka je, aby byl český státní rozpočet překontrolován Bruselem, protože vaši implicitně vyjádřenou víru v lepší politiky v Česku prostě nesdílím.

+4/0
16.2.2012 17:03

modrénebe

Re: Jak víte, co je v zájmu milionů?

Reaguji na Vaší poslední větu: a kde berete jistotu, že Brusel koná dobro, zvláště když měl 10 let na to aby to dobro konal. Teď zavedou v podstatě stejná pravidla a jsem zvědavý co budou říkat za pět let. Pavel Hrdlička

+3/0
16.2.2012 17:26

marek.voksay,blogidnes

Re: Jak víte, co je v zájmu milionů?

eurohujer Procházka je přesvědčen, že zadkoalpinismus ČR vůři EU je v našem životním zájmu ..... sám ať si leze kam chce, ale neměl by do toho nutit nás slušné, rozumné a normální občany;-)

+5/0
16.2.2012 17:53

Tomáš Jasný, PhD.

Re: Jak víte, co je v zájmu milionů?

slušné, rozumné a normální občany ;-D;-)

+1/0
16.2.2012 21:58

habit-.!..

Re: Jak víte, co je v zájmu milionů?

... měna, která je držená nad vodou dobročinnými sbírkami, ještě žije opravdu jen zázrakem - ovšem není to zázrak toho typu, ve který možná doufáte, ale zázrak, který dokáže přesvědčit premiérku sousedního státu, že je lepší složit funkci a pošlapat všechny předvolební sliby, než nezadlužit slováky ve prospěch celku... a koneckonců i my jsme už museli dobrovolně přispět, aby se ještě chvíli houpalo na hladině - a pořád to nějak nestačí...

... v zájmu daňového poplatníka rozhodně není, aby musela vláda přijímat opatření k udržení schodku, protože to opatření bude s velkou pravděpodobností znamenat zvýšení daní - však je nutnost jejich harmonizace už je dlouho přetřásaná, jen ještě chybí nátlakové nástroje... vlastně už ne...

:-/Rv

+6/0
16.2.2012 18:15

Rudick

Re: Jak víte, co je v zájmu milionů?

Kontrolní otázka - a kdy se naposledy v něčem Klaus pletl? :-)

0/0
17.2.2012 1:11

abel

Re: Jak víte, co je v zájmu milionů?

Vy jste Martine jeden velký portimluv. Jste idealista, pokud si myslíte, že EU jako superstát bude mít nějakou Hayekovskou ústavu.

+1/0
19.2.2012 16:27

viet

Popleto

"Skutečná přehlídka osobností. Chybí v něm však výrazně ti, kdož se tomuto tématu mohou věnovat na vědecké úrovni, ekonomové."

Popleto Adame, jestlipak vám někdy došlo, že do současných s.aček zavedli západní civilizaci právě novodobí ekonomové ( plus lumpové). Nebylo by třeba myslet hlavou ?;-D

+1/0
16.2.2012 16:56

abel

Re: Popleto

Budu na Vaší hloupost psát odbornou práci, tak si to pak můžete přečíst.

+4/0
16.2.2012 18:47

pěnice

Tak někteří tady stále volají, abychom poslali další peníze

a zavázali se k větší poddanosti a poslušnosti, přitom na straně druhé se ozývá ze stran ostatních států EU, že Řecko už nechtějí. Nebude Řecko, přijde na řadu Portugalsko. Náznaky se objevují. Zase budeme zachraňovat ? To bude ta stabilita a ekonomický růst EU, jak říkala Merkel ?

+6/0
16.2.2012 16:21

kion121

Karma

To je výkvět samí z drtivé většiny "potřební humanitní intelektuálové"R^

+5/0
16.2.2012 15:35

JMNT

Re: Karma

Nemyslím si, že by Vám lidé "zevnitř" těchto "humanitních intelektualit" (i když si myslím, že nechápete úplně rozdíl mezi "humanitním" a "sociálně-vědním"...) potvrdili Vaši tezi, že jde o "výkvět" jednotlivých oborů...

+1/0
16.2.2012 15:41

emeritni samec

Produkt naší pokleslé politiky.

Každý má právo vyjádřit svůj názor.Vy tvrdíte že ten váš je v zájmu milionů.Neobyčejně arogantní tvrzení.Je to ale zcela v duchu naší arogantní politické garnitury ta nám také určuje co je dobré a co špatné.Hlavní je arogance osočování a netolerantnost.Kdo jde touto cestou má úspěch.Je pravda že u nás jsme nedorostli na evropskou úroveň myšlení.Také se mi nelíbí vývoj v Evropě ale profesionální politik musí vědět že buď bude superstát nebo České hovínko které bude poslouchat Rusko.Jsme řízeni tak abychom nenáviděli EU cikány a socky.Pak budeme milovat ty kteří nás milostivě okradou abychom nespychli a nezačali přemýšlet.

+11/0
16.2.2012 15:22

koutlosh

Re: Produkt naší pokleslé politiky.

Trochu extrémní pohled na věc.

+2/0
16.2.2012 15:33

kion121

Re: Produkt naší pokleslé politiky.

Takový extremistický - ale tohle slovo tzv.halíkovci neradi slyší:-)R^Zvlášť v souvislosti se svojí osobou.

+1/0
16.2.2012 15:37

koutlosh

Re: Produkt naší pokleslé politiky.

Já sice chápu tu kritiku, nebo její podstatu, ovšem i oněch 300 vyvolených si jaksi nárokuje hovořit do záležitostí, které se dotknou mnohem více lidí (a určitě citelnějším způsobem, než dobře zaopatřené elity, nebo dokonce politiků na systém přímo navázaných). A když vezmu v potaz "odbornou" argumentaci některých signatářů, tak nechápu, odkud se ta touha k celé záležitosti vyjádřit. Viz. Ivan M. Havel: "„Můj názor je obecně takový, že jsme součástí Evropy. Máme proto dělat, co je v našich silách, abychom jí byli důstojně. Ale nejsem ekonom a nezabývám se detaily toho přístupu. Jen sám za sebe, a není to věc nějakých emocí či minulých vztahů, si myslím, že bychom měli být v hlavním proudu.“

„Můj názor je obecně takový, že jsme součástí Evropy. Máme proto dělat, co je v našich silách, abychom jí byli důstojně. Ale nejsem ekonom a nezabývám se detaily toho přístupu. Jen sám za sebe, a není to věc nějakých emocí či minulých vztahů, si myslím, že bychom měli být v hlavním proudu.“

+4/0
16.2.2012 15:46

koutlosh

Re: Produkt naší pokleslé politiky.

Nebo kardinál Vlk: „Můj názor je obecně takový, že jsme součástí Evropy. Máme proto dělat, co je v našich silách, abychom jí byli důstojně. Ale nejsem ekonom a nezabývám se detaily toho přístupu. Jen sám za sebe, a není to věc nějakých emocí či minulých vztahů, si myslím, že bychom měli být vhlavním proudu.“ a tak dále... (Zdroj LN 14.2.12)

„Můj názor je obecně takový, že jsme součástí Evropy. Máme proto dělat, co je v našich silách, abychom jí byli důstojně. Ale nejsem ekonom a nezabývám se detaily toho přístupu. Jen sám za sebe, a není to věc nějakých emocí či minulých vztahů, si myslím, že bychom měli být vhlavním proudu.“ a tak dále... (Zdroj LN 14.2.12)

hlavním proudu.“ a tak dále... (Zdroj LN 14.2.12)

0/0
16.2.2012 15:49

Ottis300

Re: Produkt naší pokleslé politiky.

Proč poslouchat Rusko, když budeme samostatný stát stejně zaklíněný v nějakém evropském společenství!?.

0/0
16.2.2012 15:47

tichy potůček

argument tří set proti milionů neberu

za Hitlera se v rajchu taky našlo pouze malé množství těch co byli proti a většina naopak souhlasila a přesto byla nakonec Hitlerova éra to nejzrůdnější a pravdu měla ta menšina, aneb argument tří set proti milionů neberu.

+2/0
16.2.2012 15:05

VašekIV

Re: argument tří set proti milionů neberu

Taky se té UE bojím.

+3/0
16.2.2012 15:14

zberanek

Protiřečí si

Autor si protiřečí. V prvních odstavcích píše o tom proč nepodepisovat a v posledním odstavci připouští to, že Nečas nakonec podepíše. Jaký tedy má smysl to trucování? Osobně nejsem nadšený ze současného dění v EU, i když stav české politiky mne rozčiluje daleko více.

+1/0
16.2.2012 14:58

Alexandr Špáta

Hm

Myslím, že ňákej ekonom nositel Nobelovy ceny, kdysi řekl něco ve smyslu, že ekonom se stane dobrým ekonomem jen tehdy, není-li jen tím ekonomem.No Vy dobrovolně zůstanete jen tím ekonomem. Argumenty? Ty Vám tam nějak chybí - ono je to vopravdu spíše o politice než o té ekonomii.

0/0
16.2.2012 14:55

VašekIV

Re: Hm

chcete argument? Tady je!! 1+1=2

+1/0
16.2.2012 15:17

Alexandr Špáta

Re: Hm

Myslíte? Tak schválně. Je pravdivý výrok, že 1+1= 10? Vašku, Vašku a ke všemu čtvrtej v řadě.

smějící se smajlík

0/0
16.2.2012 19:53

JMNT

Re: Hm

Byl to John Stuart Mill, přední osobnost politické filosofie a ekonomie 2. poloviny 19. století, Nobelovu cenu nikdy nedostal a Vy to máte z knihy Tomáše Sedláčka, že? :-)

0/0
16.2.2012 15:35

Alexandr Špáta

Re: Hm

I Vy jeden kujóne. Sám nevím odkud to mám. :-) Takže je možné, že jsem si tu Nobelovku i přibásnil. Jinak - jak se daří?

0/0
16.2.2012 19:47

abel

Re: Hm

Takhle to dopadá když .... :-D

0/0
19.2.2012 16:28

kuča

Znáte ekonoma Sedláčka ?

:-)......měl jste si ho poslechnout včera na ČRo 2 ! Ten by Vám to vysvětlil ! Celá Evropa je blbá, jen mi jsme ty nejchytřejší ! Sledujete denně ty korupční kauzy co se na nás valí z televize, z netu, z rádia z novin? Myslíte si, že někdo ze špičkových politiků má zájem aby jim někdo koukal na prsty? Nedovedeme ani vyčerpat dotace, bo to(neboť všichni přistrkují peníze, píšu to ostravsky), všichni valí svým kamarádům! A EU to zatrhla! Kde žijete při Vašem vzdělání? RvRvRv

+3/0
16.2.2012 14:53

abel

Re: Znáte ekonoma Sedláčka ?

Ano, znám ekonoma Sedláčka a myslím si, že má také zájem a že není objektivní.

+2/0
16.2.2012 14:56

vodní želva

Re: Znáte ekonoma Sedláčka ?

Asi před měsícem jsem viděl debatu mezi Sedláčkem a Šichtařovou. Přesvědčil mě Sedláček, který podle mého názoru logicky vysvětloval, zatímco Šichtařová bez jediného ekonomického ukazatele vyvozovala jednoznačné závěry, ale na fakta, která Sedláček říkal, úmyslně nereagovala.

+3/0
16.2.2012 15:01

Ottis300

Re: Znáte ekonoma Sedláčka ?

Já to viděl také a řekl bych opak.

+4/0
16.2.2012 15:23

RenataZ

Re: Znáte ekonoma Sedláčka ?

Také jsem to viděla. Vedle Štichařové byl směšný.

+1/0
16.2.2012 16:04

zmije

Re: Znáte ekonoma Sedláčka ?

já jsem zase nezaznamenala žádné rozumné argumenty od sedláčka.

0/0
16.2.2012 16:08

lokutus

Re: Znáte ekonoma Sedláčka ?

Sedláček logicky vysvětloval? Asi jsme viděli jiný pořad, jinak si to nedokážu vysvětlit. Sedláček na každý argument odpovídal - myslím, nemyslím, jsem přesvědčen - ale žádný argument nesnesl...

0/0
16.2.2012 20:09

abel

Re: Znáte ekonoma Sedláčka ?

Asi se necháte velmi snadno přesvědčit. Přečtěte si, co je to bias a taky se prosím podívejte na zaměstnavatele pana Sedláčka a jeho portfolio.

+1/0
19.2.2012 16:30

kuča

Re: Znáte ekonoma Sedláčka ?

:-).....pak jste zřejmě chytřejší, než on! Skládám Vám hlubokou poklonu! Rv

0/0
16.2.2012 15:34

modrénebe

Re: Znáte ekonoma Sedláčka ?

a Vy si myslíte, že EU zařídí, aby u nás lidé byli poctiví, to je naivní představa v kontextu jak poctivý a morální jsou byrokraté v Bruselu.

+1/0
16.2.2012 14:58

koutlosh

Re: Znáte ekonoma Sedláčka ?

Asi tak, dva problémy - jsou nevolení byrokrati v Bruseli lepší?

- Pokud ano, jak odtamtud dohlédnou na zlepšení u nás?

Takže ;-) R^

0/0
16.2.2012 15:35

mbem

Re: Znáte ekonoma Sedláčka ?

Ekonoma Sedláčka neznám. Nemáte na mysli šáhlého pseudofilosofa Tomáše Sedláčka?

0/0
16.2.2012 14:59

RenataZ

Re: Znáte ekonoma Sedláčka ?

Přesně. Sedláček není žádný ekonom.

0/0
16.2.2012 16:02

Šerlok Homeless

Re: Znáte ekonoma Sedláčka ?

Ekonom Sedláček je hlavní stratég ČSOB a hájí svůj ocas. Teda ... chleba.

+1/0
16.2.2012 15:02

VašekIV

Re: Znáte ekonoma Sedláčka ?

Ekonoma? Si děláš srandu ne?

0/0
16.2.2012 15:18

Igor Indruch

Jak víte, že je to „proti zájmům milionů“?

Podle mě to totiž neví v současné době nikdo.

0/0
16.2.2012 14:50

modrénebe

Ač penzista, tak jsem to podepsal

http://www.petice24.com/ne_podpisu_smlouvy_o_rozpotove_unii

+7/0
16.2.2012 14:42

modrénebe

Re: Ač penzista, tak jsem to podepsal

ještě bych dodal, že můj podpis nemá ani v nejmenším menší váhu, než těch 300 podpisů intelektuální inteligence.

0/0
16.2.2012 14:47



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.