Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host8

Kdysi byl jeden chytrák,

co učil vědecký komunismus. Nevyhodil nás ze seminářů jednu, ale 2x. Po třetí mi to nedalo: "Prosím, řekněte nám v čem se mýlíme, na to jsou semináře, aby jste to osvětlil."  Dodnes nevím, co to vlastně chtěl, ale u zkoušek byla má známka horší.

Asi se ty časy zase tak nezměnily.

0/0
26.1.2012 9:49

Host8

Možná by bylo lepší

si napřed prostudovat, co to tam Obama v Americe ve skutečnosti dělal a co říká vč. Vašeho učitele. Dřive se na školách také učil marxismus- leninismus, ale nebyl nikdo, kdo by to "žral". A samozřejmě podstata jeho zásahů byla jiná. Nu, pokud si myslíte, že Váš učitel je lepší ekonom, než nositelé Novelovy ceny či obrovské týmy s obrovskými prostředky, tak žijte blaze, naučte se frázičku o průměru a zařadíte se mezi ty skvělé, " tvrdě dřoucí "studenty s jedničkou. Vyhněte se učebnicím ekonomie, ekonomickým článkům. Protože pak budete tvrdě pracovat a za Vaše znalosti Vás vyhodí ze třídy.

Zřejmě stále platí:  ideologie nadevše.

Jinak my jsme o řešili tak, že jsme jim u zkoušek řekli, co chtěli a studovali jsme si další prameny pro své vlastní vzdělání. Ideologie a skutečné vzdělání nejdou dohromady. Ideologie = produkce hlupáků.

0/0
26.1.2012 9:13

abel

Re: Možná by bylo lepší

Ideologie je o hodnotách, nikoliv o hlupácích stejně tak jako náboženství. Tento článek ovšem neříká nic ideologického, jen ukazuje, jak funguje jedna ideologie, kterou do jisté míry prosazuje Obama. Tohle není o učebnici ekonomie, tohle je experiment, copak neumíte číst? Tzn., že v praxi se potvrzuje nemožnost fungování rovné společnosti.

0/0
27.1.2012 11:50

Host8

Re: Možná by bylo lepší

Obama dělal něco jiného.Takže se na Obamu pasují nesmysly. Navíc byl úspěšný.

0/0
27.1.2012 12:54

raz

Vtipné a poučné.

0/0
25.1.2012 10:10

hafusak2

Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

ptákovina. Vůbec totiž nezohlědňuje, kolik lidí ve společnosti vytváří skutečné hodnoty /výrobní dělníci/, kolik lidí nevýrobních je k té práci opravdu potřeba a kolik je parazitů. Neboť paraziti početně převyšují tvůrce hodnot, umělě nadhodnucují cenu výrobků, čímž se sami obohacují na úkor tvůrců. Jejich bohatství není tím pádem podloženo skutečnými hodnotami. Proto jsou skuteční tvůrci placeni nejméně a je vytvářen tlak na jejich ještě menší placení pro zvýšení zisku parazitů.RvRvRv

+4/0
24.1.2012 5:22

angel of death

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

kdyby nekdo tu praci nevytvoril,tak ti tvoji delnici by mohli jit tak leda zebrotou.

0/0
24.1.2012 7:15

hafusak2

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

Přečíst prosím ještě jednou a se zapnutým mozkem.:-)

0/0
24.1.2012 20:18

kaktusak

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

Ano, manažer, obchodník, technik je také důležitý, jako dělník. A co z toho?

0/0
25.1.2012 1:10

jeste asocialnejsi grupa

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

a jeje ... lekce marxismu leninismu pro dusevne slabe a nemohouci ... :-P

0/0
24.1.2012 7:23

Gašpo_3

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

Ale on má v podstate pravdu. Problém je to hlbší a tento príklad v blogu príliš zjednodušujúci. Ak finančný špekulant maká 20h denne a nahrabe si milióny, dá sa povedať že tie peniaze má za svoju šikovnosť a pracovitosť. Lenže on hodnoty nevytvára. Možeme to prirovnať k zlodejovi. Ten može byť tiež pracovitý a veľmi šikovný. Zaslúži si teda ten lup?

Je treba rozlišovať prínos konkrétnej práce. To, že niekto tvrdo pracuje ešte nič neznamená. Máte hordy úradníkov, ktorí dajmetomu makajú poctivo, dostávajú vysoké odmeny. Ale ich práca je zbytočná a v podstate fungujú ako usilovní paraziti. Takže výsledok kontraproduktívny.

0/0
24.1.2012 8:23

jeste asocialnejsi grupa

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

zasadni rozdil je v tom, ze spekulant jedna v souladu s platnou legislativou (a pokud snad nejedna, toz tedy klidne zavrit az zcerna, a majetek odebrat), kdezto zlodej nikolivek.

neni treba vytvaret zadne "hodnoty" ... hodnota je relativni pojem, to, co pro vas nema zadnou cenu muze byt pro jineho poklad. pokud je nekdo ochoten to co vytvorite zaplatit, je zcela irelevantni zda to ma nebo nema nejakou skutecnou hodnotu, dulezite je, ze nekdo je ochoten ty penize za takove zbozi ci sluzbu vymenit.

+1/0
24.1.2012 8:38

Gašpo_3

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

No, ale to ste úplne mimo.;-)

Pozrite sa konkrétne na finančný sektor. Ten je podľa Vašej logiky najvačší producent hodnot. A nevšimol ste si ešte kam to speje? ;-D;-D;-D

Pracovitý parazit zostane vždy parazitom. A výsledok jeho "práce" bude VŽDY kontraproduktívny. To sa zákonite odrazí na kondícii hostiteľa.

+2/0
24.1.2012 8:48

jeste asocialnejsi grupa

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

ja jsem  zrejme jeden z tech "pracovitych parazitu" (nikoliv urednik, ale "neco jako spekulant") ... a za sebe mohu rict, ze nikoho nenutim, aby me za ty moje "nehodnoty" platil ... to, ze me preto je ochoten za moji praci nekdo zaplatit je ciste problem toho dotycneho, nikoliv muj. zrejme pro nekoho ta moje prace smysl ma, pokud je me za ni chopen a ochoten zaplatit ... cimz netvrdim, ze ta moje prace musi mit nejaky smysl i pro nejakou tu "spolecnost", ovsem "spolecnost" me neplati, tedy nevidim duvod, proc bych pro ni mel cokoliv delat.

0/0
24.1.2012 9:00

Gašpo_3

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

Aby som to dotiahol do konca: V našom tele žijú milióny parazitických baktérií, ktoré majú aj pozitívny prínos. Pomáhajú budovať imunitný systém. Pokiaľ sa udrží v rovine hladina prínosu a hladina škodlivosti, je všetko v poriadku. Akonáhle škodlivosť preváži, človek onemocnie.

To samé platí pre finančný systém. Pokiaľ by fungoval ako služba, bol by prínosný. Lenže on už dávno prekročil tento rubikon a funguje ako škodlivý parazit. To samé sa dá povedať o štátnej správe.

Platí staré známe "Dobrý sluha, zlý pán".

Ak sa na vec pozeráte napríklad z pohľadu pracovitého finančníka, považujete svoju prácu za prínosnú a máte pocit že Vás ľudia potrebujú. Ak sa na to ale pozriete z výšky globálnym pohľadom, celá vec vypadá úplne inak.

0/0
24.1.2012 9:04

jeste asocialnejsi grupa

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

znovu: pro me je zbytecne, aby me "lid" nebo nejaka ta "spolecnost" potrebovali ... ja jsem zcela a naprosto pokojen s tim, ze me potrebuji ti, kteri za moje sluzby plati. moje uzitecnost pro ty, kteri me neplati, je z meho pohledu zcela a naprosto irelevantni ... stejne tak, jako kdybych byl zamestnancem firmy x a management sousedni firmy y me obvinil z toho, ze pro jejich firmu y nic nedelam ... ano, nedelam, a nemam ani duvod k tomu neco pro ne delat, nebot oni me neplati. az se situace zmeni a bude me platit firma y, pak zase budu pracovat v jejich zajmu a budou pro me irelevantni zajmy byvaleho zamestnavatele, firmy x ... jednoduche, proste, fungujici.

ano, chapu ze pro "ty, kteri me neplati" je moje cinnost zbytecna, mozna i skodliva ... nicmene prave kvuli tomu, ze to jsou "ti, kteri me neplati", je pro me jejich nazor pomerne dost nezajimavy. az bude moje cinnost zbytecna i pro "ty, kteri me plati", pak zrejme budu muset zmenit bud zamestnavatele, nebo pracovni napln.

0/0
24.1.2012 9:15

Gašpo_3

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

Áno, drogový dealer tiež može žiť s pocitom, že ho ľudia "potrebujú" a že pre nich maká ako blázon, jeho odmena je zaslúžená. Stačí ak si "svet" zúži na kategóriu v ktorej sa pohybuje a ostatné kategórie ho nezaujímajú.

Tento príklad zase možete napadnúť, že drogy nie sú v rámci "zákona". Ale čo je to zákon? Právo je zase len ľudská inštitúcia, ktorá nemože byť objektívna ani v ideálnom prípade. Realita je priam desivá. Zákon si prisposobujú a ohýbajú vplyvné záujmové skupiny. Pokiaľ sa na mnohé veci dívate z pohľadu vyššieho morálneho princípu, prídete k záveru že v dnešnom svete nie je "zločin v medziach zákona" ničím výnimočným.

+1/0
24.1.2012 9:26

jeste asocialnejsi grupa

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

vy pracujete pro ty, kteri vas neplati ? pokud jste zamestnancem firmy x, vykonavate bezuplatne pracovni cinnost i pro firmu y, aniz by vas o to vas zamestnavatel zadal ? ne ? no vidite, ja take ne ... spolecnost me neplati, je tedy vcelku logicke, ze me nikterak nezajima "spolecenska prospesnost" meho pocinani. ja se chovam tak, abych byl prospesny pro sveho zamestnavatele, a zaroven abych neprekrocil hranici platne legislativy. pokud se "zajmy spolecnosti" a "zajmy zamestnavatele" v ramci platne legislativy rozchazeji, uprednostnuji zajmy zamestnavatele, nebot on me narozdil od te spolecnosti plati. ja se chovam a i nadale hodlam chovat tak, abych maximalizoval svuj osobni uzitek (do cehoz pocitam nejenom "tupe materialno", ale napriklad i svoji osobni svobodu, proto dodrzuji zakonne normy), a ano, pracuji pro toho, kdo nabidne nejvyssi odmenu, bez ohledu na to, jakou "spolecenskou prospesnost" takova cinnost ma. ano, muze se vam to nelibit ... a to je asi tak vsechno.

0/0
24.1.2012 9:51

Gašpo_3

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

Ale veď máte pravdu a Vaše uvažovanie je v poriadku. Nemože byť každý Matka Tereza a je správne žiť život so zdravou dávkou sebeckosti. Proti tomu nemožem nič namietať.

Lenže tu máme niečo čo je nad nami a čo nás dostihne. To je ten problém spoločenskej prospešnosti a globálneho úžitku. Každý parazit može pracovať naplno a pracuje tým zároveň na svojom zániku. Jeho práca nakoniec prinesie smrť i jemu. A nie je to nič nepochopiteľné.

Ak bude drogový dealer makať na plné pecky, odrovná si klientelu a bude musieť získavať novú. Tým si zároveň znižuje stav kategórie, ktorá drogove závislých živí, až nakoniec dospeje do situácie, že už mu nebude mať kto za jeho usilovnosť zaplatiť.

To isté platí pre finančníkov, úradníkov, proste pre každú profesiu, ktorá nevytvára reálne hodnoty, ale priživuje sa nejakou činnosťou na profesiách, ktoré ich vytvárajú. Snáď nemože byť lepší príklad kam to vedie, než súčasný stav politiky, ekonomiky i finančníctva.

0/0
24.1.2012 10:55

jeste asocialnejsi grupa

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

ok, s tim se da vcelku souhlasit ... a ja s tim rizikem jsem ochoten zit. proto je mym cilem hrabat dokud to jde a nahrabat dost na to, abych se v pripade potreby mohl presunout na nejake klidnejsi misto na zemi a tam pekne v klidu dozit.

pokud bude dealer dost uspesny a dokaze uspokojit dostatecne velkou skupinu klientu, take se muze za nejakou dobu sebrat, zmizet nekam na druhou stranu zemekoule a tam si v klidu uzivat ... pokud ho driv nedohoni ruka zakona nebo kulka nepratelskeho gangu. ano, jeho misto temer s jistotou zabere nekdo jiny - ale to uz toho dealera trapit nemusi, a popravde receno, to jeho misto by temer jiste nekdo zabral i v pripade, ze by se mily dealer dal na cestu svetla a zacal se zivit "poctive". ano, je to zavod s casem - dostatecne vydelat driv, nez to cele spadne na cumacek, ovsem pokud bych se i nakrasne rozhodl vystoupit (a nic poodobneho nemam v umyslu), prijde na moje misto zastup jinych, kteri se budou chovat stejne, ne li hur.

0/0
24.1.2012 11:13

jeste asocialnejsi grupa

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

pruuus ... vih nastane tak jako tak, at jiz se toho ucastnim nebo neucastnim, protoze VZDYCKY se najde dostatek lidi, kteri ten zavod s casem budou ochotni riskovat, a ja mam vzasade dve moznosti, jak se v takove situaci zachovat: nadavat na ty osklive, zle hamouny, kteri nam to tady ve jmenu vlastniho zisku nici ... nebo se k tem okslivym, zlym hamounum pridat a snazit se vytriskat z toho dost driv, nez bude pozde. jakou z tech moznosti jsme si vybral jiz zrejme tusite ... a ne, nemyslim si, ze existuje jeste nejaka "treti cesta" ... ne takova, ktera by fungovala za predpokladu nenuloveho poctu "osklivych, zlych hamounu", coz je bohuzel podminka pomerne krucialni a dle meho nazoru nesplnitelna. takovi lide tady jsou, vzdycky byli a da se duvodne predpokladat, ze i vzdycky budou ... a ja holt mezi nimi, no.

0/0
24.1.2012 11:20

Gašpo_3

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

Problém je, že svet je už tak malý, že až si "nahrabete" ľahko sa Vám stane, že sa nebudete mať kam "uklidit".

Je strašne naivné uvažovať v štýle "letadlo je nekonečné", stále bude dosť blbcov, ktorích budem žmýkať a stále bude nejaké miesto kde si potom výsledky svojej práce v kľude užijem. Kolaps systému sa premietne úplne všade. A zlatou cihlu si na chleba nenamažete.

;-)

0/0
24.1.2012 11:21

jeste asocialnejsi grupa

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

pokud ten kolaps opravdu nastane (a on dost mozna opravdu nastane, o tom neni sporu), tak nastane, at jiz k tomu ja osobne prilozim polinko nebo neprilozim ... a v pripade kolapsu mam v zasade tri moznosti:

a) budu "jeden z mnoha", a budu na tom blbe

b) budu "jeden z tech spatnych", nebudu se mit kde schovat a budu na tom blbe

c) budu "jeden z tech spatnych", a dokazu si najit nejake mistecko, kde si nahrabanych zdroju budu moci uzit

osobne jsem odhodlan udelat vsechno proto, aby v pripade potreby nastala moznost c) ... uz jenom proto, ze moznosti a) ani b) me nijak zvlast lakave a motivacni neprijdou ;-)

0/0
24.1.2012 11:46

hafusak2

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

Díky, jste jediný, kdo to pochopil.R^

0/0
24.1.2012 20:21

Paeris Kiran

Re: Na první pohled hezké, po zapnutí mozku pseudopravicová

To je pravda... nezohledňuje... Ale dobře zohledňuje vývoj.

Na začátku se pár lidí učilo... protože bůhví kolik lidí se naučí že... dopadlo to více méně dobře. Lidi upadli do falešného pocitu jistoty že "kolektiv" zachrání špatný výkon jedince... jenom ouha to se stalo většině kolektivu. Výsledek- neučil se téměř nikdo a celkový výkon- nula.

0/0
24.1.2012 11:15

Emiliano Zapata

Není nad to, když týpek,

co vystudoval zadarmo, zdravotní pojištění mu zajistí stát a má vcelku dobré vyhlídky na to že dostane nějaký důchod, kritizuje USA za přílišný socialismus. To už je fakt vrchol!

+3/0
23.1.2012 21:11

Host8

Re: Není nad to, když týpek,

Tak to se fakt povedloR^

0/0
26.1.2012 9:22

abel

Re: Není nad to, když týpek,

Promiňte ale já jsem se na systému, v kterém žiji zatím příliš nepodílel. To, že proti tomu systému vystupuji, jen dokazuje moje odhodlání se ho zbavit. V USA je menší socialismus, ale každým dnem roste.

0/0
27.1.2012 11:52

Emiliano Zapata

Re: Není nad to, když týpek,

Nepodílel, v tomto případě znamená, nezaplatil jsem do něho ještě ani korunu, akorát jsem z něj bral.

0/0
27.1.2012 19:23

krllo

V dnešní době 1 % obyvatel USA vlastní

90% všeho majetku v USA. To je tedy socialismus.;-D

+2/0
23.1.2012 20:47

raz

Re: V dnešní době 1 % obyvatel USA vlastní

Ještě to není 100% socialismus. V něm  nikdo nevlastní nic a všichni vlastní všechno. To je ideál...že ano?

0/0
25.1.2012 10:13

krllo

Pán je znalec ekonomie

a socialismu v USA.;-D

+3/0
23.1.2012 20:45

Host8

Re: Pán je znalec ekonomie

Glosa je humorná, ale bohužel nemohu Váš příspěvek doporučit, protože je mi ve skutečnosti toho hocha líto. Člověk by myslel, že časy ideologických blbostí na školách jsou pryč a oni se je musí učit, aby byli dobří studenti. Kdyby ten čas věnovali raději matematice či jazykům, napáchalo by to méně škod.

0/0
26.1.2012 9:18

abel

Re: Pán je znalec ekonomie

Ale lidé jako vy to je výkvět národa, který nás vede do ráje. Bože. Přečtěte si po sobě, co jste napsal. Ale vám asi není pomoci že?

0/0
27.1.2012 11:54

kaktusak

Socialismus neprosazuje rovnostářství

a Obama není žádný socialista. Už jen jeho vedení útočných válek je v rozporu se socialistickými idejemi.

Známkování podle znalostí při testech, to je socialismus. Každý podle svých možností, každému podle jeho práce. Podvádění při testech, kupování si známek, nechávání si vypracovat test od jiných za poplatek, to je kapitalismus. Jak si to kdo zařídí, tak to má, bez ohledu na prostředky.

+1/0
23.1.2012 19:58

Karl Novak

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

Vedení útočných válek je součástí socializmu.

Viz. SSSR nebo Severní Korea.

0/0
23.1.2012 20:01

kaktusak

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

I SSSR se mohl dostat do rozporu se socialistickými idejemi, ale to bylo před 70 lety. Obama vede útočné války nyní a soustavně.

0/0
23.1.2012 20:03

wiki5.5

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

nejen ze mohl, ale on ve tech "rozporech" (jaky to eufemismus) byl neustale.

0/0
23.1.2012 21:16

kaktusak

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

Ano, neúspěchy byly způsobeny odklonem od socialistických idejí. To máte pravdu.

0/0
24.1.2012 0:48

wiki5.5

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

o tom nemluvim, drzte tema a moc

0/0
24.1.2012 0:54

Paeris Kiran

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

Každému dle jeho práce... souhlasím-

Ovšem pokud člověku nevadí že se na ulici budou povalovat odpadky neměl by být nucen se jakkoliv podílet na ekonomickém ohodnocení člověka co ulice uklízí- protože pro toho komu nevadí bordel pro toho je práce kterou uklízeč vykonává zcela bezcenná.

(A pokud ji vy cennou považujete tak ji zaplaťte a prosím vynechte všechny kdo by se bez ní obešli)

0/0
23.1.2012 20:45

kaktusak

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

Vy to dovádíte ad absurdum. Tady jde o princip. Jestli metaře platíte nebo ne, to nemá na efektivnost hospodářství velký vliv.

0/0
23.1.2012 20:52

Paeris Kiran

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

Samozřejmě že má... pokud spotřebováte zdroje na práci za kterou nikdo nezaplatí je efektivita takového počínání dokonce záporná protože - užitek 0 a máte jenom spotřebované zdroje.

0/0
23.1.2012 20:56

Paeris Kiran

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

(V případě Evropských států většinou zdroje které tu nikdo nevlastní a musí si na ně půjčit... a pak si koupit od arabů ropu aby ten člověk vůbec dojel do práce nebo vůbec na plast z kterého bude koště. (Věřte mi muslimové se na nějaký socialismus fakt nepohrnou...)

A práce toho člověka nijak nepovede k tomu aby se vydělalo na platbu za suroviny spotřebované na jeho práci.

0/0
23.1.2012 20:58

kaktusak

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

Evropa má vlastní ropu. Také ji může koupit od Peršanů, nebo jim ji ukrást (k tomu se zřejmě chystá). Ale neobávám se, že by kvůli zameteným ulicím nebylo na dovoz ropy.

0/0
23.1.2012 21:05

Paeris Kiran

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

Ale nemá jí dost, ani plynu. To co se vytěží v Evropě za rok by na ten rok stěží stačilo Německu.

V reálu se současný "blahobyt" draze kupuje u Arabů a Rusů a v Severní Africe. Bez těchto surovin by se tady vážně zemřelo hlady. (Metař je modelový příklad... na stejný problém narazíte i se státním uředníkem který spotřebovává papír a inkoust v tiskárně na zákony podle kterých ten metař zametá a taky tvrdící "kolik má být jeho minimální plat")

to všechno spotřebovává suroviny... a negeneruje ani jednu hodnotu za kterou se ty suroviny dají směnit. Musíte najít někoho kdo bude dělat něco za se ty suroviny směnit dají a on pak nějak zamázne ten úklid i toho úředníka. A to je v Evropě poměrně problém. Zbytek planety je nepoměrně méně nákladný.

Nás drží nad vodou skutečně jen bankovní systém. A tu ropu jim nemáme jak ukrást. Leda by sme sáhli po atomovkách. Američani mají starosti v Pacifiku a Evropské armády NATO by v současné síle nedokázali okupovat ani Ukrajinu.

0/0
23.1.2012 21:11

Paeris Kiran

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

(Na efektivní okupaci je třeba velké množství pěchoty schopné kontrolovat ekonomiku)

Letadly a tanky se země prakticky okupovat nedá.

0/0
23.1.2012 21:25

wiki5.5

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

ze ji v tom Iraku ale ukradli, co?

0/0
23.1.2012 21:41

kaktusak

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

Za Saddáma těžil ropu stát. Je tomu stále tak?

0/0
24.1.2012 0:50

wiki5.5

Re: Socialismus neprosazuje rovnostářství

coz byl Saddam... takze neni, ted za to plati cinske spolecnosti a jde to pro potreby vseho irackeho lidu (temhle terminum byste snad mohl rozumet)

0/0
24.1.2012 0:53



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.