Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vlasec

2. 5. 2010 23:06
Doufám

Že tato strana po svém volebním úspěchu bude pokračovat podstatně méně útočně ... a že není celá strana jako Radek John.

0 0
možnosti

Vogell

2. 5. 2010 23:14
Re: Doufám

poslední dny kampaně se mi také nelíbí, doufám, že se zklidní [>-]

0 0
možnosti

Vogell

2. 5. 2010 22:54
Adame kam to cpeš hlavu ??

jen co Vašek Klaus řekne svůj názor na cokoliv, třeba na nové politické strany, tak se najdou jeho přisluhovači a roztrubují do světa jeho světonázor ..problém je, že strana VV má svoji historii už 9 let, protože vznikla v roce 2001, což tento hradní přisluhovač.. zřejmě asi také nepochopil, že pravice hlavně znamená čest, povinnost a odpovědnost, což také znamená nelhat, nekrást a nekorumpovat ! Nechápe, že občané mají právo takové strany, které lžou, kradou a korumpují, ať nalevo nebo napravo, vyměnit za koho chtějí a že se tomu říká se tomu parlamentní demokracie !!

0 0
možnosti

Edenic

2. 5. 2010 23:07
Re: Adame kam to cpeš hlavu ??

to jistě mají, ale také mají právo nahlížet kriticky na toho, kdo se podbízivě pasuje do role spasitele. I když jsou obě strany nové, VV je pro mě svým populismem a osobou nepřijatelná. Rozhodl jsem se dát svou důvěru SSO pro názorovou shodu s jejich programem a východisky a i když mi vadí její malá viditelnost v předvolební kampani ( přestože chápu její důvody), jsem rád, že nepluje na laciné vlně jako VV.

0 0
možnosti

apeppepa

2. 5. 2010 22:39
Ahoj klučino

jako člen ODS od jejího založení - dnes již bývalý - si dovolím tvrdit , že John hnůj kydat kolem sebe nemusí, je ho všude dost. Naši politickou scénu je třeba obměnit, je třeba narušit monopol moci party, která se tam drží od opoziční smlouvy. A John je i pro mne možnou alternativou pro tyto volby.

0 0
možnosti

Vogell

2. 5. 2010 23:01
Re: Ahoj klučino

R^R^ pro VV jsem se rozhodl již před rokem a budu je volit bez ohledu na to jestli je tam John předseda nebo není [>-]

0 0
možnosti

Semper_2

2. 5. 2010 22:24
John byl vždy jen malý člověk z paneláku a komunistický

 přicmrndávač  a gauner. Nechápu, jak múže tenhle týpek někoho nachytat...

velká karma R^R^R^

0 0
možnosti

Vogell

2. 5. 2010 22:40
Re: John byl vždy jen malý člověk z paneláku a komunistický

soudíš podle sebe ? ;-D;-D

0 0
možnosti

vodní želva

2. 5. 2010 20:50
Víte Adame.

já nejsem tak hloupý, abych si nezjistil, že kandidujete za SSO ve volbách. I když mám proti Johnovi a jeho partě spoudtu výhrad, tak uznávám, že trocha populismu je prostě nutná, populističtí jsou prostě všichni, kteří chtějí di Sněmovny. A z Vás mám pocit, že své straně nevěříte.

0 0
možnosti

SID09

2. 5. 2010 21:34
Re: Víte Adame.

!!R^;-D

0 0
možnosti

ladhela

2. 5. 2010 20:49
je pravdou

že Věci veřejné,jsou jen keci veřejné ,ale co jiného nám zbývá ,je dobré když ubere hlasy socanům ,a VV se dostanou do PS..ČSSD tak nebude schopna sestavit vládu .Je pravda také,že jejich program je hodně nalevo a našemu hospodářství to nepomůže.

0 0
možnosti

_-1-_

2. 5. 2010 20:24
Mám takový dojem, že se pan autor vyjadřuje .....

"stylem hospodského rozumbrady".

0 0
možnosti

abel

2. 5. 2010 20:31
Re: Mám takový dojem, že se pan autor vyjadřuje .....

Mám radši pojmy než dojmy.

0 0
možnosti

madqwert

2. 5. 2010 19:35
a cim je petr mach?

a rovnou si i odpovim: nicim ;-D

0 0
možnosti

abel

2. 5. 2010 19:44
Re: a cim je petr mach?

Někteří jsou parazity na všech diskuzích počínaje zdejším blogem Hyde parkem nekonče.Rv

0 0
možnosti

Streit

2. 5. 2010 19:26
Jo

I když jste "nic nenapsal", na VV to stačilo, a máte pravdu. :-)

0 0
možnosti

abel

2. 5. 2010 19:30
Re: Jo

Je pravda, že jsem nenapsal nic nového. :-) Přišlo mi adekvátní upozornit na pána Johna.

0 0
možnosti

Jules navždy

2. 5. 2010 19:17
jako kdyby jste nic nenapsal...

možná tak tady ten váš výkřik by se dal označit za informačně prázdný...Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 101
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1911x
Ctím liberální principy. Nemyslím, že vím nejlépe, co by měl, kdo dělat, nebo jak by měla vypadat kultura. Chtěl bych objasňovat některé myšlenky svobody.